Gebruik een neusspray! Werkt ook bij oorpijn. Niet te vaak en te lang gebruiken. Lees de bijsluiter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees wel voorzichtig met hoe vaak je neusspray gebruikt, mn zus is er nml een beetje verslaafd aan geweest...
Het beste kan je een pipet nemen daar een zoutwater oplossing in doen en dit in je neus te druppelen. De druk wordt meestal gevoeld wanneer de verbinding tussen je oren en neus verstopt zit.
Heb je geen pipet in huis dan kan je ook een glas helemaal vullen met de oplossing, daar je neus in doen en vervolgens je neus ophalen zodat je het water opzuigd.
Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je hoofd gaan staan werkt gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet snuiten maar je neus ophalen; bij snuiten duw je de prut naar je oren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult moeten zorgen dat je luchtwegen vrij komen en je voorhoofdholtes en buis van eustachius. Dit kan door middel van neusspray (Otrivin menthol werkt het best en snelt) of stomen met Rhinocaps. Wil je minder heftige middelen gebruiken of heb je niets in huis kun je zout water nemen en die nevelen of een paar druppels in je neus doen maar probeer het in je neus te houden.
Zodra je weer alles vrij hebt zal ook de druk van oren afzijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als in het vliegtuig, houdt je neus dicht en doe alsof je je neus wil snuiten. Hierdoor gaat de druk weg. Is het druk door verkoudheid dan zou ik zeggen neusspray en als het te lang duurt de huisarts en antibiothica. Succes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neus dichtknijpen en rustig door je neus uitademend.
zo compenseer je de druk in je voorhoofdholtes