Harsen helpt slechts voor een paar weken, ik dacht dat er ook een soort laserbehandeling bestond en er bestaan ook ontharingscrèmes. Maar ik zou alles natuurlijk houden, niets is immers mooier dan dat.

Hiermee probeer ik niet te zeggen dat ik van veel haar hou, scheren en harsen mag ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door je benen te laseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
definitief ontharen is niet mogelijk..
tenzij je je hele benen met een tattoo wilt bedekken ;) maar dat lijkt me niet hé?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk is dat mogelijk -.-
min van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simpleplanfan: soms is het niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met tato's onthaar je je benen niet by the way....
Je kunt ze lichtbruin laten tatoeren, dan heb je en mooie benen & bruine benen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit gehoord dat je je haren kunt laten weg-elektrocuteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zouden dan de haarzakken (waar het haar in groeit) moeten kapotmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diverse mogelijkheden bij verschillende instituten.

Hoe werkt definitief ontharen
Voor het ontharen wordt een dunne laag gel op de huid aangebracht voor een optimale lichtgeleiding naar de haren en om de huid tegen de hitte van de lamp te beschermen. De flitslamp richt korte gedoseerde lichtflitsen op de huid. Het pigment van de haren absorbeert het licht en zet het om in warmte. De haren geleiden deze warmte naar de haarzakjes waar de verhitting de haarzakjes uitschakelt.

http://www.boerhaave.nl/permanent-ontharen.htm
en hier ook:
http://www.centre-esthetique.nl/ontharen.htm

Definitief ontharen door middel van laser is bedoeld voor alle huidgebieden waar men niet gewenst haar heeft.
http://www.bylaser.nl/Laserontharing.aspx

En hier zijn nog meer mogelijkheden, niet allemaal even definitief.
Maar ook voor de zogenaamd definitieve methoden wordt geen garantie gegeven.
http://www.definitiefontharen.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou niet dat tato idee is goed