Is er een site waar je kan lezen hoeveel dagen een bloedonderzoek doet ?

Want normaal zou het afgelopen donderdag of vrijdag binnen zijn en was vrijdag nog niet binnen.
En vandaag had ik alleen de vitamine B12 test te horen gekregen.
En die was goed het was 266 of zo iets (heb ik geen verstand van)
Maar de rest moet ik nog op wachten.
Ik vind dat het zo lang duurt, en raar als het vrijdag of donderdag binnen moest zijn.

Ik zei waar moet ik nou nog allemaal op wachten dan
De assistente zei toen dat vitamine D en andere vitamine B waarden wordt onderzocht.
Moet dit nou echt zolang duren ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gemiddeld duurt dit 1 werk week, maar aangezien bepaalde onderzoeken wat langer duren dan andere, kan het ook inderdaad voorkomen dat die wat later binnen zijn, maar meestal belt je huisarts hier later nog over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt ik had gebeld en naar de huisarts en mijn andere testen duren wat langer, maar ze vond het wel erg lang duren ze ging bellen naar het lab

Andere antwoorden (1)

Dat verschilt natuurlijk heel erg per laboratorium en hoe druk ze het hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
owh ik wist niet dat het per plaats scheelde bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel per lab inplaats van plaats