Morgen ga ik een hele nacht films kijken met vrienden maar de volgende dag moet ik naar een diploma uitrijken! (zie uitleg)

Morgen ga ik een hele nacht films kijken met vrienden maar de volgende dag moet ik naar een diploma uitrijken! Kan ik 1 dagje zonder slap? (met energy)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Energy drink houdt je absoluut niet wakker. Je meent dat je er energie van krijgt, omdat je gelooft dat het werkt. Dit geldt zeker voor alle goedkope imitatie van Red Bull. Veel water drinken en regelmatig eten houdt je wakker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een nacht niet slapen is nietzon probleem. De volgende nacht gewoon wat langer slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij elke avond om een uur of 9 al moeite hebt met wakker blijven: Nee. Als je als je op bed ligt nog genoeg energie hebt om nog van alles te doen, dan is het een beter idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor 1 nachtje kan prima, zie dat je 15 bent, dan is dat vast geen probleem.
Niet teveel energy drink nemen, dat is nogal ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, prima. +
Ja joh dat lukt je wel zonder te slapen met energiedrank al helemaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het te doen zonder Energy drink, dan is het je eigen prestatie ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem wat energie drink;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de energy wel verwisselen voor sterke koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die energy drinks zijn tamelijk nieuw.

Ik ben dat niet. :-))

Maar toen ik 15 was ( of 20 ) kon ik best wel eens een nachtje zonder slaap.

Dus jij zal dat ook wel kunnen.

Je merkt daarna vanzelf wel of je moe bent en eerder naar bed wilt.