Indien je ook last hebt van het "Restless Legs Syndrome": welke medicijnen helpen jou het best?

Ik heb daar dus al vele jaren last van en er zijn verschillende medicijnen voor. Ik ben begonnen met 'Rivotril', maar daar moet je steeds meer van innemen, wil het nog enig effect sorteren.
Naderhand kreeg ik "Sifrol' voorgeschreven, maar ook daar houdt de werking een keer van op. Je lichaam went er blijkbaar aan.
Zijn er andere medicijnen waar jij baat bij hebt?

Weet jij het antwoord?

/2500

mijn man moest juist stoppen met een bepaald medicijn, dus iets wat je nu elke dag slikt kan het veroorzaken. slik je niet dan helpt het om benen overdreven uit te rekken 1 keer per uur. en voor je gaat slapen.

Ooit ergens gehoord: leg 's nachts een stuk zeep bij je benen. 't Zou zomaar kunnen dat het (wat) helpt.

Rusten en niet te veel hooi op je vork nemen... En geen slachtoffer meer spelen... dan gaat het over... Ik zou het niet lichamelijk of chemisch proberen op te lossen, omdat er in mijn optiek geen materieel verband zit, het is puur innerlijk, dat zich uiterlijk uit... Dus de oplossing ligt hem in rust, mediteer eens een tijdje, en kalmeer...

Ik heb het hel erg gehad maar nu al een tijdje niet meer gelukkig. Er was een tijd dat ik 's nachts ging lopen door het huis om er vanaf te komen, toen ben ik naar de huisarts gegaan. Eerst ook met Rivotril gestart, dat werkte niet. Later schreef ze me Haloperidol voor, een anti-psychoticum. Nou die wil je echt niet slikken hoor; kijk maar eens naar de bijwerkingen: *Bewegingsstoornissen, bepaalde (o.a. parkinsonisme) *Droge mond *Duizeligheid, vooral in het begin *Emotionele afvlakking *Gezichtsstoornissen (= visusstoornissen) *Hoofdpijn, vooral in het begin *Opwinding (= agitatie), vooral in het begin *Verminderd reactie- en concentratievermogen *Slaperigheid, vooral in het begin *Sufheid, vooral in het begin *Urine-ophoping (= urineretentie) *Verstopping (= obstipatie) *Verwardheid, vooral in het begin Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te krijgen, iederee reageert anders maar ik had ze bijna allemaal en vond het niet gezond om zo'n middel te gaan slikken, dan maar rusteloze benen. Ik moet zeggen, het is op een gegeven moment vanzelf minder geworden, ik heb het idee dat dat kwam toen ik overstapte op een andere anticonceptiepil. Succes!

Inhibin wordt dacht ik ook nog wel eens voorgeschreven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100