100% vergoeding door zorgverzekeraar is ook 100%?

Hallo,

In de huidige boekje met vergoedingen van mijn
zorgverzekeraar staat er voor de vergoeding van
steunzolen 100%. Betekend dit ook daadwerkelijk
dat ik een oneindig bedrag aan steunzolen kan declareren
zonder een verhoging van mijn maandelijkse premie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je kunt niet een oneindig bedrag declareren.

Je mag 1x per kalenderjaar (tenzij anders omschreven) een nota aan steunzolen declareren. D.w.z. dat het een nota van een podoloog of podotherapeut moet zijn. Het bedrag wordt dan 100% vergoedt.

Het is verstandig om de uitgebreide vergoedingenlijst door te nemen om teleurstellingen te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, als je tenminste je eigen risico = 175 euro al verspeeld hebt. Dat bedrag moet eerst voor eigen rekening komen voordat men vergoedt.