nee zijn flut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat moet je nooit doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bulshit alleen hormonen werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tevreden zijn met wat je hebt, lijkt mij overigens een sterk verhaal dat je door een pilletje je borsten kan vergroten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze al helpen zijn ze niet gezond en is de werking niet blijvend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pilletjes en andere preparaten die borsten en penissen vergroten bestaan in vele soorten en prijsklassen. Ze werken echter geen van allen. Het geld ervoor kun je dus besparen en dat geldt ook voor je gezondheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'n geweldig antwoord Kees !! . je +je staat er al
Ligt eraan wat erin zit. De enige stof die kan zorgen voor borstvergroting is oestrogeen. Dit hormoon zit ook in bijv de pil. Dus ja, van het slikken van de pil worden (meestal) je borsten groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel dames die je hierover graag wat hadden willen vertellen..leven helaas niet meer..

Pas dus heel goed op voor je gaat denken over een borstvergroting..Er zit altijd een behoorlijke risico aan vast..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die werken niet. Anders zouden de chirurgische ingrepen voor borstvergroting verleden tijd zijn en overbodig. Het zou een mooie droom zijn voor vrouwen die graag grotere borsten willen om daar wat pilletjes voor te slikken. Dus gewoon niet intrappen!