waar begint buikhaar en borsthaar te groeien?

Op welke plek op je borst en op je buik begint het te groeien? ennuh ik heb nu best blond beenhaar, kan dat donkerder worden, of verkleurd dat niet??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De ene persoon word zo harig als een beer, de ander heeft alleen donshaartjes. Dit is niet te beantwoorden, het is voor elke persoon verschillend hoeveel haar je krijgt en op welke plekken.

Je kunt het aan je vader vragen, haargroei is voor een deel genetisch bepaald. Maar verder zul je gewoon moeten afwachten hoe het er uit gaat zien.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik geloof niet dat daar een draaiboek voor is. Het komt zoals het komt en bij de een niet en de ander wel. Dat is de natuur.