Wat zou je echt niet kunnen missen?

Waar zou je dus echt niet zonder kunnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Liefde van dierbaren om me heen.

Mijn leven

mijn man en kinderen

O2 Toegevoegd op 19-06-2009 14:33:03 laat die 2 maar weg, typo.

Natuurschoon. Volgens mij is die vraag al 7 keer gesteld... Maar allah.

mijn medicatie

mijn hart

In principe kan ik alles missen. Met weinig kan ik ook een tevreden leven leiden. Maar wil ik dat ook? Nee natuurlijk. Uitgaande van het feit dat ik denk dat je bedoelt: "Wat zou je echt niet willen missen" dan zou ik antwoorden mijn dochter, mijn vriendin, muziek, de natuur, mijn PC en internet-aansluiting en mijn gezond verstand.

Koffie. En nee, dit is niet lullig bedoeld. Ik wil mezelf niet geheel een koffie-verslaafde noemen, maar als ik voor 11.30 op een dag geen bakje koffie heb gehad, dan kan ik rekenen op een ferme koppijn !

2 dingen: muziek en vrouwen, niet per sé in die volgorde!

Mogen het er ook meer zijn? Ten eerste de liefde en ten tweede mijn IPHONE!!!

de ademhaling...

Zonder twijfel: mijn kinderen, vriend en huisdieren.... En uiteraard kan ik niet erg lang zonder eten en drinken, want zonder ga ik dood.....

Mijn ex, maar ik leer al beter richten... Toegevoegd op 19-06-2009 15:38:39 Ooh. Vraag verkeerd gelezen:P

Mijn zoontje

mijn gsm, en laptop (met internet). Toegevoegd op 19-06-2009 16:04:31 2 dingen dus.. (of een smartphone, is 1 ding)

Mijn vrouw en mijn zoontje.

Sex..... :-)

Gezelligheid (dus vrienden en famillie)

Heerlijk warm douchen

Liefde en chocolade, liefst gecombineerd ;)

ik kan niet zonder muziek dat maakt heel mijn dag altijd wel weer goed

Liefde van mensen: Want hoe ziek ik ook ben, ik zou de zin van het leven zelf niet meer zien, want dan zou ik over het lijden heen zijn. Maar nu ik er nog ben geniet ik van de liefde om mij heen, liefde is ieders levenskracht dus ook voor mij. Addy

hij is vast al gegeven maar : zuurstof

sporten (met name hockey) dat vind ik echt heerlijk.

Water en voedsel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100