Wat zou je echt niet kunnen missen?

Waar zou je dus echt niet zonder kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Liefde van dierbaren om me heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (25)

Mijn leven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man en kinderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O2

Toegevoegd op 19-06-2009 14:33:03
laat die 2 maar weg, typo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hoezo? Van O alleen kun je niet leven :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is waar maar bij gebrek aan zou je het echt missen ;)
Natuurschoon.

Volgens mij is die vraag al 7 keer gesteld... Maar allah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik de vraag opzette zag ik alleen maar wie, niet wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt misschien gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@derko: lol je bent lekker scherp!
mijn medicatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe kan ik alles missen. Met weinig kan ik ook een tevreden leven leiden. Maar wil ik dat ook?
Nee natuurlijk. Uitgaande van het feit dat ik denk dat je bedoelt: "Wat zou je echt niet willen missen" dan zou ik antwoorden mijn dochter, mijn vriendin, muziek, de natuur,
mijn PC en internet-aansluiting en mijn gezond verstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koffie.

En nee, dit is niet lullig bedoeld. Ik wil mezelf niet geheel een koffie-verslaafde noemen, maar als ik voor 11.30 op een dag geen bakje koffie heb gehad, dan kan ik rekenen op een ferme koppijn !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het dan wel beter om in ieder geval minder koffie te gaan drinken......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder drinken? Ik drink nu nog maar zo'n vijf kopjes per dag. Is wel eens veel meer geweest. Mijn moeder heeft er ook last van en die drinkt er nooit meer dan 2 op een dag, dat kun je toch niet echt een verslaafde noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ookal rook je 2 sigaretten per dag.. dan nog is je lichaam verslaafd aan de stoffen. Same goes for coffee! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp niet wat sommige mensen tegen koffie hebben; koffie kan je voor vervelende dingen behoeden en het is daarbij (mits goede koffie) tot de ware geneugten te rekenen.
Ik drink er zelf nog maar zes per dag, was ooit drie maal zoveel.
Ik ga met je mee C4th +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank... en ja, zolang het maar goede koffie is... dat is tevens de reden dat ik al geminderd heb... die bocht uit onze automaat... zucht, er zit cafeïne in, maar daar is dan ook gelijk alle mee gezegd.
2 dingen: muziek en vrouwen, niet per sé in die volgorde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogen het er ook meer zijn? Ten eerste de liefde en ten tweede mijn IPHONE!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de ademhaling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder twijfel: mijn kinderen, vriend en huisdieren.... En uiteraard kan ik niet erg lang zonder eten en drinken, want zonder ga ik dood.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ex, maar ik leer al beter richten...

Toegevoegd op 19-06-2009 15:38:39
Ooh. Vraag verkeerd gelezen:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)))
Mijn zoontje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn gsm, en laptop (met internet).

Toegevoegd op 19-06-2009 16:04:31
2 dingen dus.. (of een smartphone, is 1 ding)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw en mijn zoontje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex.....
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezelligheid (dus vrienden en famillie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk warm douchen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde en chocolade, liefst gecombineerd ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan niet zonder muziek dat maakt heel mijn dag altijd wel weer goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde van mensen: Want hoe ziek ik ook ben, ik zou de zin van het leven zelf niet meer zien, want dan zou ik over het lijden heen zijn. Maar nu ik er nog ben geniet ik van de liefde om mij heen, liefde is ieders levenskracht dus ook voor mij. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij is vast al gegeven maar : zuurstof
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sporten (met name hockey) dat vind ik echt heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Water en voedsel.