noten eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet roken, veel sporten, zo min mogelijk alcohol en veel eiwitten, dan komt alles goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door Spaanse vlieg in te nemen. Het is een bekend oud afrodisiacum (genotsopwekkend middel) voor mannen.

Zie Wikipedia:

De Spaanse vlieg geniet grote bekendheid omdat één van de bestanddelen ervan populair is als afrodisiacum. Meestal wordt het verkocht in poedervorm of als liefdesdrank die de man die het inneemt een grotere seksuele potentie zou verschaffen. Het middel bevat de stof cantharidine, dat gewonnen wordt uit de gemalen kever, een kever bevat ongeveer 1% van deze stof.