Hoe moet je het met iemand uitmaken zonder hem/haar te kwetsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat jij hier ook ben Karlijn :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Patrick? Ken je mij en denk ik dat ik ook jou ken van habbo en hyves ?? ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Loenie, mooi plaatje ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik ben pas 10, wat is daar eigenlijk mis mee?? Ik kan niks doen aan mijn leeftijd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, daar heeft ze wel een goed punt :P

Antwoorden (12)

Onmogelijk kwetsen doe je altijd als die ene echt van je houdt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel juist een plus.
Door te gewoon simpelweg te zeggen.

Heei Pim! ik moet je wat zeggen. Ik zie onze verkering niet meer zo zitten. Maar toch wil ik wel vrienden blijven. Desnoods doe je er een leuke kaart bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal niet gaan. Als je met iemand uitmaakt is de kans heel erg groot dat hij/zij zich gekwetst voelt. Je kunt maar het beste duidelijk zijn, zonder bot te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als diegene echt van je houdt zal je hem/haar altijd wel kwetsen. Blijf altijd eerlijk, dat is het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NIET VIA SMS.
laten zien dat je diegene respecteert, door goed de rede uit te leggen, en het gewoon volwassen uit te praten, prive, als je even alleen met diegene bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bijna onmogelijk, maar wat je vooral niet moet doen is omwille van iemands gevoelens door blijven gaat met een relatie dat niet werkt.

Blijf altijd bij jezelf en vertel waarom je het wilt uitmaken. Ga nooit iemand beschuldigen of verwijten maken, dat heeft geen zin en je belandt dan in een ruzie.

Alleen vertellen wat jouw gevoelens zijn en dat je het daarom uit wilt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst gewoon een praatje beginnen, je kunt dan vertellen dat je gevoel ten opzichte van hem veranderd is en dat het niet meer zo is als in het begin van jullie verkering en dat je het niet eerlijk zou vinden om op deze manier verkering te houden...omdat hij ook recht heeft op iemand die van hem houd.
ps. Helemaal voorkomen dat je iemand kwets kan niet als hij je nog leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees eerlijk! Een goed moment is er nooit. Boodschap is nooit leuk. Ga rustig zitten en vertel je twijfels of reden.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk vertellen en waarom.
Is belangrijk voor zijn volgende relatie want het is dan goed afgesloten.
Maar kwetsen gebeurt altijd, maar omdat het goed en duidelijk is beëindigd zal het verwerkingsproces sneller zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt onmogelijk met iemand uitmaken zonder hem/haar te kwetsen!
Het is beter om er direct een punt achter te zetten dan iemand langer aan het lijntje te houden.
Voor die persoon is dit altijd pijnlijk,je kunt hem of haar zeggen het ligt niet aan jou maar aan mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door eerlijk te zijn.
Zeg er is niets mis met je, en je bent een leuke en lieve jongen.
Maar er ontbreekt een belangrijk bestanddeel, namelijk liefde.
Dan wordt hij het minste gekwetst, en jij bent gewoon eerlijk geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit sowieso erg vervelend is voor die persoon, maar uiteindelijk denk ik dat hij/ zij het wel kan waarderen dat je eerlijk bent. Probeer gewoon zoveel mogelijk begrip te creëren.