Je kunt boorzuur proberen = een droog poeder. Te koop bij de apotheek (eventueel capsules van laten maken). 600mg, 1 maal daags vaginaal inbrengen, bij voorkeur 's avonds. 1 of 2 weken gebruiken. Zolang je t gebruikt zal je vagina een waterige substantie afgeven. Mocht dit te veel irriteren, koop dan bij een natuurwinkel of internet egyptian matig (soort vaseline) die je voor gebruik inbrengt. Luierzalf kan ook, mogelijk droogt hier de huid v uit. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je naar een niet-antibiotische oplossing zoeken als deze prima werkt. Bij deze behandeling zijn er vrijwel geen bijwerkingen, het is bijzonder effectief en je bent zo van je klachten af.
Natuurlijke middelen, zalfjes of cremetjes maken geen bacterien dood en werken dus niet goed.

Arts in Spe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de moderne geneeskunde er nu ook al achter komt dat antibiotica enkel in bepaalde gevallen mag gegeven worden. Zo niet, werkt het niet meer bij "ernstige" aandoeningen, plus brengt het je innerlijke huishouding overhoop. En omdat ik hoorde dat Flagyl sowieso erge bijwerkingen heeft.