Dat denk ik niet.
Als je wat rondsurft op het internet, zie je dat bij de gebruiksadviezen wordt gesproken over zwangerschap en borstvoeding. Je kunt ervan uitgaan, als ze niet vergeten om daarover te beginnen, ook niet zijn vergeten om, als het de pil zou tegenwerken, dat te vermelden.

Wel blijft het vreemd dat de adviezen over het slikken van bio-antioxidant tegenstrijdig zijn. Site a) geeft aan dat je je arts of apotheker moet raadplegen bij zwangerschap, en site b) zegt dat er geen enkel bezwaar is.

Om zeker te zijn, zou ik de huisarts raadplegen. Misschien kun je dan in één moeite door, samen met je arts iets bedenken dat wat gerichter werkt dan bio-antioxidant.
Dit spul bestaat uit 18 werkzame stoffen, en ik vind dat schieten met een kanon op een mug. Het zou zomaar kunnen zijn, dat je 15 van die 18 stoffen helemaal niet nodig hebt, als je gewoon goed en gezond eet.

Veel beter is om je arts de reden te vertellen, waarom je dit wilt gebruiken. Op die manier zou je - in goed overleg- iets gaan kunnen slikken wat je ook echt nodig hebt. Waarschijnlijk ben je dan ook nog een stuk goedkoper uit.
Succes!