Waarom heb ik na het uitdunnen van haar bij de kapper altijd last van loszittend haar, wat tijdens het douchen duidelijk te zien is?

Toegevoegd na 25 seconden:
dan douche ik en zie ik super veel losse haren drijven. hoe kan dit? heb ik haaruitval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

dat is geen loszittend haar, dat is LOSGEKNIPT HAAR
een uitdunschaar knipt een deel van het haar af.
de kapper kamt daarna wel je haar maar een groot deel van die geknipte haren blijft tussen de rest hangen, vooral met douchen was je die eruit (gelukkig maar anders zit je nog dagen met van die kriebelharen)

maar bekijk ze maar eens goed, er zit echt geen haarzakje aan.
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je je haar laat uitdunnen zitten er altijd nog losse haartjes tussen je gewone haar, en met uitdunnen kan het soms ook dat ze wat harder met je haar bezig zijn dus kunnen er haren los gaan zitten die eruit vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foutje van de kapper.

Die moet na de behandeling je haren goed doorkammen en/of borstelen voordat ie je de deur uit stuurt met die dikke rekening.

Ik zou daar de volgende keer wel naar vragen.