waar kun je jongens ontmoeten als je verlegen bent en hoe moet je ze dan aanspreken

ik ben best wel verlegen maar wil graag wat jongens ontmoeten.
types in de disco zijn niets voor mij.
hoe kan je ze dan het beste aanspreken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Kijk is op school een beetje rond, loopt daar niet wat leuks.

Verder zijn er verschillende sociale netwerken zoals hyves en facebook om met mensen in contact te komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een moeilijke vraag. Je zou gewoon een keer lekker met vriendinnen naar een leuk feest gaan en daar proberen met verschillende jongens te praten. Het hoeven geen hele gesprekken te zijn. Misschien een beetje flirten enzo. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm... Ergens waar jou hobby's liggen? Misschien als je van boeken houdt in de bibliotheek, mediatheek, sportvereniging of bioscoop? Mijn vader heeft ook via de bioscoop een relatie eraan overgehouden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een jongen naar je kijkt(oogcontact) kan je er gewoon op af lopen en gedag zeggen, we zijn niet zo gecompliceerd:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen in discotheken zijn vaak players. Ga naar een kroegje. Hier is de sfeer ernaar om met elkaar te praten en hier komen ook serieuzere mannen/jongens.

Probeer eens iets langer in iemand ogen te kijken en glimlach. Dan neemt de jongen vanzelf de stap om met je te praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien via msn eerst wat babbelen. Dan ken je elkaar al een heel klein beetje.

Als je op een sportclub gaat of een cursus volgt of een jongerenreis boekt, dan heb je altijd al een gemeenschappelijke deler.