Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Denken mannen inderdaad elke drie minuten aan seks?

En zoja, dus ook tijdens vergaderingen, in achtbanen, tijdens het NOS Journaal, vul zo maar aan?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Antoni
16 jaar geleden
Ja, ik vind deze vraag ook moeilijk te beantwoorden, omdat niet duidelijk is wat de onderzoekers die als resultaat "iedere drie minuten" vonden, verstonden onder seks. Als je daar achter zou kunnen komen, zou dat misschien al helpen, deze bewering te kunnen geloven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nee, als dat het geval zou zijn is de persoon rijp voor de psychiater en dus niet voor de sex. Sex is mooi en een uitingswijze in liefde. Voor ieder ligt sex anders, en ervaart dit op eigen wijze. Gelukkig maar dat het zelfs mogelijk is om lief te hebben zonder dat sex een voorwaarde is. Elke drie minuten is voor die persoon een alarm nodig die zegt onmiddelijk naar de verslavingszorg te moeten. Het is bijna net zo erg als vrouwen zeggen; "zie je wel dat zijn weer mannen" . Vrouwen hebben hun eigen beleveniswereld net als mannen dus wel anders, en dat is maar goed ook. Het verschil is het openen van de liefde en niet de liefdesdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

nee. absoluut niet.

Maar goed.. Gelukkig getrouwd maakt het ook minder frustrerend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dat zou niet best zijn. :P
Als ik 90min lang voetbal kijk denk ik niet aan sex maar aan hoe er gescoord kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
en bij een nulnulstand, 'n puur saaie
match? Dan wel 30 keer aan seks gedacht?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee dan 31 keer.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Want vaak komt er nog 3min blessuretijd bij.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
lol
In ieder geval niet elke 3 minuten. Ik heb het voor mijzelf nooit bijgehouden. Je gedachten kunnen niet ineens afdwalen als je een belangrijke presentatie aan het geven bent. Wie weet zeg je per ongeluk wel waar je aan denkt tijdens de presentatie. Dat zou erg onprosexioneel zijn :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja dat kun je als vrouw niet begrijpen, ja dat doen ze inderdaad...

Nee het is gemiddeld, dus niet precies elke drie minuten, soms is het 20 keer per minuut en dan een half uur niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dit is een typisch broodje aap verhaal. Ten eerste is zoiets niet meetbaar en ten tweede onhandig.

Want, stel, een man denkt op een dag 10 minuten achter elkaar aan sex. Is dat dan gelijk aan 600 seconden per dag denken aan sex? En kan je die 600 seconden dan vervolgens spreiden over de hele dag en de conclusie trekken dat een man zo'n 25 keer per uur denkt aan sex?

Ik dacht van niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
misschien denken mannen maar één keer per dag aan sex hoor... één keer per dag, de hele tijd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Neen, dat niet maar wel veel vaker dan een vrouw.
Maar mannen komen wél van Mars....;>))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik geloof daar niks van. Er zullen er wel een aantal zijn, maar voor de rest is het wel een beetje overtrokken.
Moet er niet aan denken dat ik er iedere 3 minuten aan moest denken. Wordt al moe van het idee....:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Lijkt mij sterk, om de 3 minuten, wil zeggen dat je gemiddeld als man zijnde 240 keer per dag aan seks denkt. Zovaak?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing