Kunnen mensen die blind zijn dromen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld zie de antwoorden daar

Het beste antwoord

ja, blinde mensen dromen ook. Mensen die nooit hebben kunnen zien, dromen in geluiden, zoals ze dat in het dagelijks leven ervaren. Mensen die ooit hebben kunnen zien en daar nog herinneringen aan hebben, dromen soms in deze beelden. Hoe langer het geleden is dat ze hebben kunnen zien hoe minder ze in beelden dromen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja in geluid, en als ze eerst wel konden zien gewoon in beeld en kleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker... en ook visueel zelfs...

Als het hersengedeelte van visie droomt, dan is er zicht...