Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet er gebeuren om je dwars te maken?

wanneer gooi jij je kont tegen de krib.
ik heb dat wanneer iemand chaggie is. dan gooi ik mezelf er tegen in en ben het ergen zodat de ander stopt met zich aan te stellen.

en jij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

van het woordje MOET,daar gaan mijn nekharen van overeind staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Als iemand constant groepen over een kam scheert, liefst ongenuanceerd en onjuist.

Daar ga ik constant tegenin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als men mij een verwijt/beschuldiging maakt, waar ze werkelijk niet van weten, waar ze het over hebben...

Daarbij komt dat mensen mij nog wel eens onderschatten, waaronder mijn moeder...

En als je me echt tegen je hebt dan kun je inderdaad maar beter verhuizen naar een andere planeet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al van dwars, dat kan ik alléén maken en dat ben ik al...

Dus er hoeft niets te gebeuren om mij dwars te maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand wil bepalen wat en hoe ik iets moet doen. Dan ga ik er precies tegenin. Klopt, dat noemen ze eigenwijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé Biertje, zin om even samen dwars te doen of ben je daar ook tegen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me gezellig, begin jij? Oh nee, wacht, ik begin, want ik ben eigenwijs ;-)
Als iemand een grote bek opzet of denkt dat ie wat is. Dan wordt ik juist dwars.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zit je hier op GV goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterkte :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, sterkte heb ik wel nodig. ( boks- en judolessen heb ik al)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig blijft het hier bij virtueel "bekvechten" :-)
Wanneer iemand het beter denkt te weten wanneer het over mij gaat, en dit probeert door te drukken.

Alsof ik zelf niet weet wat wel of niet goed voor me is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als m'n ouders iets zeggen en ik het daar niet mee eens ben.. (Pubertijd hè)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel normaal :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd tijd voor pubertijd.
Als een pot mij verwijten gaat maken. En voor de "niet moedige" min duim drukkers is dit een geval met: Ketel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat pot kan je op 2 manieren lezen. welke bedoel je. de pot verwijt de ketel lijkt me?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb je helemaal juist!
als iemand heel zeikerig klinkt... zielig zeikerig.. daar kan ik niet zo goed tegen... wordt ik kwaad van.
en dat terwijl ik zelf af en toe flink kan zaniken....

life's not fair ;-)))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik geen aandacht krijg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mensen met en de houding en de woorden beginnen van 'ik weet het hoe dat ook beter' dan heb je me meteen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gebeurd er dan.
(Ver)Wenslijst van Addy op een incidentele echte baaldag.

Ik wil dat iemand luistert, en niet alleen hoor wat ik zeg. Ik ben het beu, om altijd te horen dat je het te druk hebt. Ik ben het gezeik zat over al die therapieën en medicatie, ik ken de medische encyclopedie al. Ik hoor telkens hoe goed die ander het heeft gedaan, maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. Ik ben teleurgesteld in de vele keren dat er gezegd word kan ik je ergens mee helpen? maar ze doen het niet. Ik ben pissed off als ze zeggen ik kom hoor, maar ze komen niet. Ik ben niet serieus genomen, als ik vertel hoe het werkelijk met mij is klagen doe je maar ergens anders. Ik krijg koppijn als van gezeur als ze over je praten, maar niet met jouw. Ik krijg de pest erin als ik het gevoel heb dat mijn beperkingen de jouwe beperkt. Ik ben woest als ik 10 keer iets geprobeerd heb en ze zeggen probeer het nog een keer. Ik raak gefrusteerd als ze zeggen je bent al zolang ziek het wordt gewoon. Ik erger me kapot, als anderen zoveel zeggen en ik de woorden niet kan vinden, dat het anders is.

Beschouw mij niet als zieke, maar als mens, en ik heb jullie lief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmm, eigenlijk niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb eigenlijk niemand nodig om dwars te zijn, maar sommige (bazige) mensen helpen wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan om alles zijn en om niks. Ligt er maar net aan hoe ik me voel. Dus eigenlijk ligt het helemaal aan mijzelf of ik dwars ga doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als mensen mijn grenzen, die ik duidelijk genoeg aangeef, niet respecteren.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding