Waarom heb je de ene keer, meer kleur aan je wc papier dan de andere keer?

Sorry voor de misschien wat smerige vraag maar bedoelde dit als serieuze vraag.

Waarom heb je de ene keer vrijwel niks aan je wc-papiertje als je je bips afveegt en de andere keer kan je blijven vegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hangt er van af wat je gegeten hebt denk ik, harde drol of een zachte,. Haha lol onderwerp ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk is het wel een goede vraag want ik denk dat voor de meeste mensen geldt, dat VOOR ze gaan vegen, ze al weten of het "foute boel" is of niet. Maw je hebt gevoeld aan hoe het proces verliep of het schoon is of niet.

Ik denk dat buiten zacht of hard er ook iets meespeelt of het een "afgesloten" stukje ontlasting is of niet. Ik weet niet hoe ik dit uitleg zonder heel plastisch te worden maar ontlasting volgt natuurlijk een traject in de darmen. Als je naar de wc gaat en daarbij een deel van "een lange sliert" loost, is het laatste deel nog relatief zacht en dan moet je dus veel vegen. Staat er gewoon een "" afgewerkt" deel (dus alle vocht eruit) te wachten bij de uitgang, is het laatste stukje ook droog genoeg om schoon te vertrekken (schrijf ik dat nou netjes op of niet)???
amigo