Bestaat er een bepaald geneesmiddel dat zorgt dat je rapper verzwaard

Ik sta redelijk mager voor mijn lengte en leeftijd, bestaat er een alternatief geneesmiddel? eten doe ik al veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geneesmiddelen zijn er om ziekten te genezen. Magerte op zich is geen ziekte maar kan natuurlijk een symptoom ervan zijn. Ik neem aan dat je dat al overwogen hebt. Luister in eerste instantie naar hoe je je voelt en niet naar je gewicht of je uiterlijk. Slanke mensen lijken vaak alles te kunnen eten maar dat betekent nog niet dat dat gezond is, domweg omdat gezondheid en gewicht niet hetzelfde betekenen. Slechte eetgewoontes kunnen je later gaan opbreken. Zoek het liever in krachttraining, eventueel gecombineerd met wat duurtraining als je gezondheid goed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen bedankt voor de uitleg, dit vond ik het beste

Andere antwoorden (2)

Nee, je lijf heeft - in gezonde staat - een soort standaardgewicht. Dat betekent dat de een mager is, de volgende 'gewoon' en weer een ander wat mollig.
Je zou kunnen gaan sporten, spieren ontwikkelen, dat kan je wat minder mager doen lijken.
Maar is het erg als je wat dunner lijkt dan anderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ vooral voor je laatste zin. Ben zelf ook met een "magere" man getrouwd (-; Niks mis mee, hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oo jawel meisjes vallen op normaal gewicht thaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
questionner: dat is niet waar.
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt alle meisjes op de wereld niet ontmoet, dus kun je niet zeggen wat ze aantrekkelijk vinden. Dit verschilt per persoon. Als jij gewoon jezelf bent, gezond eet en met een leuke uitstraling, dan vind je wel een meisje.
overleg allereerst eens met je huisarts, die kan je doorverwijzen naar een dietiste.
zij kan je raad geven over hoe gezond te eten en aan te komen.
overleg met haar of speciale supplementen van de apotheek misschien iets voor je zijn.
wat ik bedoel is een soort astronautenvoer, in eerste instantie bedoeld voor mensen die een chemo ondergaan, en niets meer lusten of binnenkrijgen.
mogelijk heb jij hier ook iets aan.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neen niet echt, ik eet al redelijk veel
Rieneke1
13 jaar geleden
veel eten is niet per definitie hetzelfde als goed eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen snoeper en koekjes eter, en ik eet graag groenten en fruit. fruit eet ik niet zo veel meer