Naar de dokter gaan/???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter!

Het kan een incident zijn, maar er kan ook echt wat mis zijn waardoor je blijft bloeden. Dus doen wat je zou doen met iedere andere plek van je lichaam waar drie weken lang bloed uit blijft komen: naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al een week geleden naar de dokter zijn gegaan...

bel je arts en vraag of je kan komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zwangerschapstest doen,of anders naar de dokter gaan, ik heb dit ook een paar maand voorgehad nu soms nog maar dit was te wijten aan de prikpil ik had deze laten zetten en normaal na 3 maand moet je een nieuwe zetten maar ik had zoveel last ervan dat ik dit niet heb laten doen met als gevolg de eerste maanden 3weken op de maand maandstonden dit zou tot een jaar na het stoppen van de prikpil kunnen duren. maar ondertussen 6 maand na het stoppen heb ik maar 2weken verlies per maand en af en toe een lossingske.

langs de andere kant mijn nicht heeft dit voorgehad 3maand aan een stuk en bleek dat ze zwanger was maar dat haar baarmoeder de druk niet goed aankon ondertussen met goeie opvolging is ze van haar 3de bevallen ;)
hopelijk heb ik wat kunnen helpen groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan hoe oud je bent Nienke .... zit je in de overgangsleeftijd, dan is het niet echt abnormaal, maar kun je er wel iets aan laten doen (curettage).
Het kan zijn dat een hormonale stoornis de cycles verandert, een poliep of vleesboom of erger kanker van het baarmoederslijmvlies.
Ben je onder de 45, dan zou ik zo spoedig mogelijk een afspraak maken. Maar ook boven de 45 kun je beter even naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan, als je nog maar net ongesteld bent, dan is die hele cyclus nog niet goed. Dan ben je ene keer een week, andere keer 3 weken, dat had ik toen ik jong was en ongesteld werd ook. Ik ging 3 weken op vakantie, en 3 weken ongesteld! Als het te lang gaat duren, dat je onregelmatig en veel vloeit, dan kan je het beste toch even naar een huisarts gaan, misschien dat er een middeltje is dat je kan helpen de boel wat in het gareel te krijgen. Voor mij was het de reden dat ik al vroeg aan de pil ben gegaan, ik kreeg het niet regelmatig.
Maar er is niks ernstigs hoor......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik ook twee keer gehad.
even naar de dokter, en dan krijg je een pilletje, en dan stopt het meteen.
is je baarmoeder gewoon een beetje in de war