krijg je bredere schouders als je veel melk drinkt?

ik wil graag wat breder worden Niet dik is melk dan goed voor je ???

Toegevoegd na 7 minuten:
als je veel ei eet werkt dat dan??
ik train om de dag spieren

Toegevoegd na 8 minuten:
bedankt voor de antwoorden

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar krijg je echt geen bredere schouders van.

Melk is gezond voor je. De calcium heb je nodig voor de opbouw van je botten. Maar brede schouders krijg je er echt niet van. Daarvoor zal je moeten gaan trainen in de sportschool!

Als je de leverancier (de koe) ook dagelijks op je schouders neemt wel.

Ik melk zitten veel eiwitten. Alleen met alleen melk kom je er helaas niet. Het beste kan je 3 per week een training voor je schouders doen (Die zijn te vinden op internet) en vervolgens zou de melk er wel goed erbij kunnen (2 bekers) om dat de eiwitten zorgen dat je spieren herstellen. Want tijdens de training heb je er kleine scheurtjes in gemaakt. Tijdens het herstellen kunnen je spieren dus volgende keer meer aan. En zullen ze dus ook steeds groter worden. Succes! Toegevoegd na 9 minuten: Ik zie dat je elke dag traint, maar let op je spieren hebben rust nodig! Je kan beter 3/4 keer per week trainen.

zwemmen, als je schouders daar niet breed van worden :p dan weet ik het niet meer

Melk is niet speciaal goed voor wie dan ook. Leer jongleren,daar krijg je een gespierd lichaam van. Bovendien word je er slimmer van.

ja en nee...je hebt proteine nodig,voor je schouderspieren o.a. en eieren zijn ook een uitstekend voedsel. probeer ook eens een eiwitshake,vlak voor je training.en creatine is ook een goed middel..je kunt melk drinken,niet teveel. succes

Lichaamsbouw wordt vooral bepaald door erfelijkheid. Het enige wat je kunt doen om je lichaamsgrootte (dus ook breedte) te beïnvloeden is de ideale voorwaarden te scheppen om die erfelijke eigenschappen tot ontwikkeling te laten komen. Vanaf je vijfde heb je in feite geen melk meer nodig. De opname van calcium uit melk wordt geneutraliseerd door de melkeiwitten. Noten, bonen en groene groenten zijn een betere bron van calcium. Daarnaast zijn lichaamsbeweging, vooral lopen, en zonlicht goed voor de botgroei. Door spiertraining kun je iets meer breedte bereiken door speciale aandacht aan je deltaspieren te geven. Zorg vooral dat je lekker in je vel zit. Dat wordt voor een deel bepaald door je uiterlijk maar ook door een heleboel andere dingen.

proteïnen bouwen spiermassa op. train je niet dan slaat je lichaam het op. alleen bij verbruik vul je dus juiste voedingswaarden aan. het balans tussen de nodige voedingsstoffen voor spieropbouw en het verbruik van je lichaam is een wetenschap op zich. als je breed wil worden van melk kan je deze beter in de koelkast laten staan want dat gaat niet werken!!! allen eiwitten (proteïnen dus) als je deze ook werkelijk gebruikt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100