Ja maar is niet aan te raden, het loopt daar zo vol met meridianen, dat ik het je ten stelligste afraadt...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zeer zeker kan dit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik ken iemand die een sterretje heeft laten tatoeëren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je daar laten tattoeren, doet wel vreselijk pijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas op dat je ontwerp niet groter is als je oren kunnen dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dus, maar het is heel gevoelig.

Bovendien blijft een oor door groeien.
Het plaatje kan dus behoorlijk vervormd worden na verloop van tijd.
In het bejaardenhuis hebben de anderen dan wel iets om over te lachen....

Toegevoegd op 10-06-2009 18:01:41
P.S.: De vorige plaat stond er nog niet toen ik mijn antwoord gaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
buiten het feit dat het bloedlelijk word en de nummer 1 uitloop plaats is, kan het wel.