Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

In ieder geval Paroxetine en Seroxat.

Toegevoegd na 10 minuten:
Efexor schijnt ook te zorgen voor gewichtstoename.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring: Prozac, Seroxat (paroxetine) en Efexor. En als je stopt verdwijnt het niet zomaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als toevoeging op al het bovenstaande, ook Sertraline en Citalopram (uit eigen ervaring). En inderdaad, na het afbouwen blijft het extra gewicht gezellig een hele poos bij je nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 7 maanden misselijk en echt het hoognodige gegeten en toch was ik 5 kilo zwaarder. Volgens de huisarts het bekendste probleem.
dat is van persoon tot persoon verschillend ,niet iedereen word van de zelfde pillen zwaarder ,ik heb ze nu al 10jaar wellbutrin en ampytriptrille en ik kom nu pas boven mijn normale gewicht
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Prozac staat juist niet bekend om gewichtstoename. Het wordt naast depressie ook juist voorgeschreven aan patienten met boulimia tegen eetbuien, dan wel in hogere dosissen. Natuurlijk werkt elk middel bij elk persoon anders, maar prozac staat zeer zeker NIET bekend om gewichtstoename. Slik het al jaren en ben er tevreden mee. Geen invloed op mijn gewicht gehad. Maar is natuurlijk bij elk mens anders. Seroquel is een antispsychoticum en bijna alle AP's hebben gewichtstoename als bijwerking helaas.
Groeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding