ik heb 1 haartje uit mijn oog gekregen... dat andere haartje zie ik zitten maar krijg er niet uit het zit op het witte van oog ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

door blijven proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook wel eens wil lukken is met een puntje van een vloeitje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem even een schone zakdoek en maak deze even nat met lauw water.
Rol hem op tot een punt,en probeer het haartje met je zakdoek aan te raken.
Zodat deze aan de zakdoek blijft plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je iemand in de buurt die je helpen kan.?
Probeer dan je oog zo ver mogelijk open te houden met de duim en wijsvinger.
En laat iemand anders het dan proberen.
Of anders even gaan liggen en wat lauw water er door spoelen.
Het beste als je er iemand bij hebt.
Laat wat water uit een kopje in je oog lopen en knipper het haartje eruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natgemaakt wattenstokje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een borrel glaasje met water tegen je oog aan houden ,hoofd beetje achter over zodat het water in je oog kom en dan paar keer knipperen
13 jaar geleden
Zoals al gezegd: spoelen met lauw water. Daarna is het haartje waarschijnlijk weg, maar kun je nog wel een tijdje het gevoel hebben dat het er zit, omdat zo'n haartje een minuscuul krasje kan hebben gemaakt dat een tijdje blijft irriteren.
Als het haartje weg is en je voelt nog irritatie terwijl je weet dat er niets meer zit: vooral niet gaan wrijven, dat maakt het alleen maar erger.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een lekkere uiensoep en snij daarvoor veel verse ajuinen fijn.