Wat zijn de gevaren van draadloze spanningstoevoer in huizen?

Witricity gaat draadloze stroomvoorziening opde markt brengen. Wat zijn de risico's van hun techonologie? Het lijkt met zware magnetische velden te werken of zo.

http://www.witricity.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Draadloze stroomvoorziening kan niet. Wel data verkeer of bluetooth
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Ik denk dat je de link zelf niet goed hebt gelezen het gaat over pc die kan communiceren en de tv ontvangst en dat is overigens al heel lang zomaar niet over de stroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draadloze stroomvoorziening is werkend gedemonstreerd op de World's Columbian Exposition in Chicago, en voorafgaand aan een vergadering van de National Electric Light Association in St. Louis. Door Nikola Tesla. In 1893. Niet echt "onmogelijk". Eerder een nieuwe uitvoering van een 117 jaar oud concept.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SNE: precies. Mensen kennen hun klassieken niet meer. Ik voel me nu een fossiele spacecowgirl.
Als je goed leest wat er op hun website staat zul je zien dat het lang niet bestaat maar dat ze zoiets proberen te ontwikkelen. Je kunt dus niets zeggen over de risico's van een technologie wat nog niet bestaat maar slechts een concept is in iemands hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waanzinnig idee. Zoveel energie(stromen elektronen) vrij verzenden zal heel veel slachtoffers maken. Eerder zou pijploze watertoevoer naar huizen mogelijk zijn.