Wat is het minst pijnlijke plekje voor een tattoo te laten zetten??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als je graag een tattoo wilt maakt het toch niet uit dat het even zeer doet die pijn ben je zo weer vergeten ik heb er een op mijn enkel dat voelde je best goed maar ik was het zo weer vergeten omdat ik hem heel graag wilde

Tatoeages op je borst of bovenarm geven de minste pijn; het meest gevoelig is de huid die vlak boven je botten ligt. Toegevoegd na 58 seconden: De pijn die je voelt, wordt wel omschreven als het schieten van een elastiekje, het krijgen van meerdere prikken, een beetje tintelen, verbranden in de zon, of alsof er een boor door je huid gaat. Je persoonlijke pijngrens, de grootte en plaats van de tatoeage en de handigheid van degene die de tatoeage aanbrengt, bepalen allemaal de hoeveelheid pijn die bij het tatoeëren komt kijken.

Bronnen:
http://www.dokterdokter.nl/aandoening/1888...

ik dacht juist op je schouder maar ik weet niet zeker of dat goed is. sorry als je hier niks aan hebt.

Dat is de bovenarm ik heb zelf veel tattoo,s maar deze plek is me 100 procent meegevallen.Ik weet uit ervaring dat de pijnlijkste plek toch echt de bovenkant van je voet is! Die plek is echt pijnlijk!!!

bij je buurman.

bovenarm voel je bijna niet rug is het pijnlijkste

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100