Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

als je graag een tattoo wilt maakt het toch niet uit dat het even zeer doet die pijn ben je zo weer vergeten ik heb er een op mijn enkel dat voelde je best goed maar ik was het zo weer vergeten omdat ik hem heel graag wilde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tatoeages op je borst of bovenarm geven de minste pijn; het meest gevoelig is de huid die vlak boven je botten ligt.

Toegevoegd na 58 seconden:
De pijn die je voelt, wordt wel omschreven als het schieten van een elastiekje, het krijgen van meerdere prikken, een beetje tintelen, verbranden in de zon, of alsof er een boor door je huid gaat. Je persoonlijke pijngrens, de grootte en plaats van de tatoeage en de handigheid van degene die de tatoeage aanbrengt, bepalen allemaal de hoeveelheid pijn die bij het tatoeëren komt kijken.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
ik dacht juist op je schouder maar ik weet niet zeker of dat goed is.

sorry als je hier niks aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de bovenarm ik heb zelf veel tattoo,s maar deze plek is me 100 procent meegevallen.Ik weet uit ervaring dat de pijnlijkste plek toch echt de bovenkant van je voet is! Die plek is echt pijnlijk!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij je buurman.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bovenarm voel je bijna niet rug is het pijnlijkste
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding