Ik heb best dikke heupen, hoe kom ik hier van af?

ik heb een zandloper figuur maar toch, ik kan veel vel pakken. Liefst zou ik thuis oefeningen willen doen, zoals sit-ups (dat heet trouwens geweldig gewerkt voor mijn buik)

Weet jij het antwoord?

/2500

dikke of brede heupen? ik kan ook aardig wat vel pakken maar dat maakt mij nog niet dik (niet op mijn heupen dan =] ) je kan side crunches gaan doen, gaan hardlopen, touwtje springen of fietsen

Er is een mooie site vanbalancept met goede oefeningen.

Bronnen:
http://www.balancept.nl/docs/topsante.pdf

Niet! Dikke heupen zijn mooi.

Een andere spiegel kopen, degene die je nu hebt voldoet niet. Je kunt ook een andere bril kopen, want hetgeen wat jij ziet klopt niet. Jij ziet alleen maar de dingen waarvan jij denkt dat anderen ze zien. Het enige wat jij nodig hebt is acceptatie en voornamelijk vrede voor jezelf. Heb jezelf lief zoals jezelf bent en eruit ziet. Dat is het enige wat jij nodig hebt. Leef je eigen leven en laat jouw leven niet leiden door anderen!

Je niet te veel zorgen maken en gezond eten! Helaas heb je het niet voor het kiezen waar je het vet opslaat. Bij de een op de heupen, bij de andere op de buik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100