Ik heb best dikke heupen, hoe kom ik hier van af?

ik heb een zandloper figuur maar toch, ik kan veel vel pakken. Liefst zou ik thuis oefeningen willen doen, zoals sit-ups (dat heet trouwens geweldig gewerkt voor mijn buik)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heeft Ellen 123 ons verlaten. Althans de vraag.
Kimath
13 jaar geleden
Bredere heupen en een zandloper figuur worden juist aantrekkelijk gevonden door mannen. Waarom wil je dat weg hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het baart ook makkelijker.
Kimath
13 jaar geleden
ik ben wel benieuwd wat die vraag van Ellen nu was..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Loenie, ik dacht dat juist bakers daarvan goed op de hoogte zijn/waren! Dan moet het dus wel waar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vel kunnen pakken is géén teken van 'dikheid'!

Antwoorden (5)

dikke of brede heupen? ik kan ook aardig wat vel pakken maar dat maakt mij nog niet dik (niet op mijn heupen dan =] )

je kan side crunches gaan doen, gaan hardlopen, touwtje springen of fietsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een mooie site vanbalancept met goede oefeningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet! Dikke heupen zijn mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere spiegel kopen, degene die je nu hebt voldoet niet. Je kunt ook een andere bril kopen, want hetgeen wat jij ziet klopt niet. Jij ziet alleen maar de dingen waarvan jij denkt dat anderen ze zien. Het enige wat jij nodig hebt is acceptatie en voornamelijk vrede voor jezelf. Heb jezelf lief zoals jezelf bent en eruit ziet. Dat is het enige wat jij nodig hebt.

Leef je eigen leven en laat jouw leven niet leiden door anderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je niet te veel zorgen maken en gezond eten!

Helaas heb je het niet voor het kiezen waar je het vet opslaat. Bij de een op de heupen, bij de andere op de buik.