nee is niet slecht.zet het niet te hard natuurlijk.
als jij met muziek kan slapen is het geen probleem lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee ik denk dat als je het niet te hard zet dat er niks aan de hand is.
ze hebben een keer getest of je dingen onthoud als je slaapt.
ze lieten een radio aan staan en via een quiz vroegen ze later wat ze er van hadden onthouden.
het resultaat ze hadden helemaal niks onthouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je je oren niet beschadigd door de muziek te hard te zetten kan het geen kwaad. De vraag is natuurlijk wel of je wel ontspant als je muziek luistert en of je dan in slaap kunt vallen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee juist niet, Als je erg licht slaapt en wakker wordt van ieder geluidje in huis is slapen met een (zacht)muziekje zelfs goed voor je nachtrust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doofheid door blootstelling aan geluid is niet alleen gerelateerd aan decibels maar ook aan de duur van blootstelling aan geluid.
Zeker met earphones is het oppassen geblazen en zeker nog meer als je overdag ook naar een MP3 luistert.