Hoe kan ik mijn stofwisseling sneller op gang brengen of sneller laten gaan?

Hoe kan mijn stofwisseling sneller gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Bewegen!
Beweging brengt je stofwisseling op gang.
Ook als je het koud hebt zal je lichaam sneller energie gaan verbranden om je weer op te warmen.

Daarnaast helpt calcium bij het afbreken van vet in het lichaam; daarvoor moet je zo'n 1500 mg per dag binnenkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad beweging, en zet je thermostaat 1 graad lager. je lichaam heeft dan meer werk om op temperatuur te blijven en zal wat meer verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen gezond en zeker een slecht advies, maar het versnelt wel je stofwisseling, roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plantaardig eten! Plantaardig voedsel wordt veel sneller verteerd dan dierlijke producten. Vlees blijft soms wel tot een week in je lijf. Ook is melk (en alle andere zuivelproducten) superslecht omdat het caseine bevat, dat zorgt voor een slijmlaag in je lijf waardoor afvalstoffen moeilijk afgevoerd kunnen worden.
Kijk voor recepten vb op www.plantaardigmaandag.nl