Welk aphrodisiacum werkt goed bij jou?

Kan natuurlijk ook een niet 'officieel' erkend aphrodisiacum zijn, wat (voor jou) prima werkt..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

lekker lang, warm, teder, wild zoenen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hell yeah!

Andere antwoorden (12)

een blote vrouw?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fles wijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mn poes tussen mn borsten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het is maar goed dat je niet bedoelt wat ik daar lees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahah..(wie zegt dat ik DAT niet bedoel...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je DAT wel bedoelt mis je volgens mij een aantal wervels in je wervelkolom, anders wordt het technisch heel lastig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@martijn: ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je poes tussen je tenen?
Het wordt niet meer verkocht, maar het kruidendrankje Xi Temptation van Vrumona deed dat kunstje zeer goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
THC wil nog wel eens helpen, dus een paar trekjes van een joint of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest eerst het woord eens opzoeken hoor, want ik begreep je vraag niet. Wat een ingewikkeld woord, zeg.

Ik heb geen idee welke bij mij werkt, want ik heb er nog nooit een nodig gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je het niet nodig hebt wil toch niet zeggen dat je het niet hoeft te nemen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heb je een punt. Laat ik het dan anders stellen; ik heb nog nooit zo iets gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel.. chocola, alcohol, joint zijn aphrodisiaca.. heb je wel eens gehad toch? Even het effect in het midden gelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niets nodig... gewoon puur natuur ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nachtrust.. Ik ben een ochtendmens ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste aphrodisiacum is de wens tot vrijen van mijn geliefde... Een ander ken ik niet en is overbodig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de volle aandacht van mijn geliefde...

en als hij mij een kus geeft in mijn nek...