waarom passen de meeste oordopjes niet in mijn oren?

Ik wil de oordopjes van mijn headset in doen als ik 's avonds ga slapen, maar ze vallen er telkens uit. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K
Kimath
13 jaar geleden
luister je muziek in je slaap dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dat ik ga slapen luister ik muziek dan kan ik beter slapen ....

Antwoorden (3)

Dan heb kleine gehoor ingangen die er voor zorgen dat de dopjes eruit gewerkt worden . Zelfde probleem heb ik ook , komt vaker voor .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik ook weleens, en meer mensen. Het is zo dat standaard oordopjes nou eenmaal niet zo makkelijk blijven zitten. In-ear oordopjes blijven over het algemeen wat beter zitten, je krijg hierbij ook dopjes in verschillende maten. Deze gaan wat dieper in je oor en vallen er minder snel uit. Zo zien die eruit:
http://actie.eneco.nl/Images/Thumbnails/400_450_5295_Philips_in-ear_hoofdtelefoon_SHE8500_00.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook, je gehoorgang is te smal.
Ik vindt een hoofdtelefoon die achter mijn hoofd langs gaat de fijnste oplossing. De beugel zit dan niet op je hoofd, maar meer achter in je nek.