Hoeveel liter sperma produceert een mens in zijn hele leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

kan liggen aan etnische afkomst

meer dan je lief is

Tuurlijk gaan ze het halen. dat hele powned is een en al oplichterij. eerst lopen claimen dat ze nog 6000 leden moeten en dat ze de grens nog lang niet gehaald hebben en nu de teller met bijna 2000 man per dag stijgt.. beetje vreemd in mijn opzicht. maargoed, heb er maar een broertje dood aan bij die omroep. de eerste paar afleveringen waren ruk, zou zeggen word lid van Vara of iets dergelijks, steun Ruben, Ruben & tijl dat soort tv willen we zien ;) Budget Tv. Geniouse!

Wat is dit voor krom iets. ik post in een ander topic, en 't word hier neergezet.. akward:) Modje haal die post weg aub. en zonder dat er puntjes weggaan aub:)

Een man ejaculeert gemiddeld 7.200 keer (2.000 keer door masturberen) in zijn leven. Hierbij komt 53 liter sperma vrij, met een gemiddelde snelheid van 45 km/h. (wikipedia)

ik hoop dat je met mens.. man bedoelt :P Heel veel waarschijnlijk..

Dat hangt natuurlijk af van de mate waarin je ejaculeert. Doe je dit vaak dan maak je vanzelfsprekend meer sperma aan. Bij iedere ejaculatie tot je vijftigste is dat zon 5 milliliter per keer na je vijftigste is dat zo'n 3 milliliter. Dat betekent dus zo'n 200 keer klaarkomen voor een liter sperma.

Hangt van je geslacht af en hoeveel je opwekt per dag.

hmm, ik wijk een beetje af, ik kom vaker klaar met fappen dan met neuqen, en ik neuq heel wat af kan ik melden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100