hoe lang duurt het voordat je voet hersteld is van een kneuzing...

Ik ben gister gigantisch onderuit gegaan door mijn te hoge hakken op een bruiloft...mn voet is blauw, dik en zwaar gekneusd..kan alleen nog op mn tenen lopen, hoe lang duurt het voordat mn voet helemaal hersteld is..dat ik naar een dokter moet snap ik ben gister geweest (huisartsenpost) en die zegt ''een paar dagen'' daar kan ik niet zoveel mee, moet morgen weer werken en kan het me op het moment niet veroorloven om me ziek te melden...wie o wie is ervaring deskundige? ;-) kan dit met 1 nachtje een stuk minder worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
34.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vervelend, beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je nu een glazen muiltje kwijt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@CGvdB..;-)..nee, maar MOET werken morgen...

Antwoorden (8)

10 dagen, maar een week minstens... Kan niet in de voet kijken, maar die schoenen maar even niet meer aandoen...

Toegevoegd op 01-06-2009 19:13:01
een nachtje gaat niet lukken vrees ik, neem koude compressen en arnicazalf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt.zit idd al met mn pootje omhoog...
Laat ik vooropstellen dat ik niet deskundig ben. Ik zou een zwachtel gedrenkt in azijn stevig, maar niet te strak om mijn voet (+ enkel) wikkelen; vermindert de zwelling.
En morgen naar mijn baas hinkelen met de boodschap dat je niet 100% bent maar dat je je wel in wil zetten voor wat haalbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaahhhh, rest van het jaar op crocs lopen dus. Maar na een dag of 3-4 kan je er al weer voorzichtig op lopen hoor, wel met platte schoentjes die stevigheid geven. Ik zou nog ff maandje wachten voor je weer gaat flaneren met je hoge hakjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crocs...? NEVER....
Of je het nu nog kunt krijgen weet ik niet. Maar anders morgen bij de Apotheker even Arniflor van VSM laten halen. Goed insmeren en laten rusten. Dan zul je erg snel merken dat de pijn er uit weg trekt...

Gebruik het zelf bij alle formen van kneuzingen en ben een zeer tevreden gebruiker...

Toegevoegd op 01-06-2009 19:21:54
O ja...

Het is wel slijmgroen van kleur en erg vet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arniflor werkt ook goed voor de situatie die naatje omschrijft...
Voetje omhoog en van de zon genieten !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen dokter, en er is waarschijnlijk wel verschil tussen verstuiken en kneuzen. Bij mij heeft het volledig herstel van een gekneusde pols zo'n 5 weken geduurd. Het zal een tijdje hinkelen worden... Sterkte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het klinkt mischien raar maar je kan beter wat breken dan kneuzen ,van kneuzingen blijf je gewoon last houden ,het word wel minder maar je blijft het voelen.
doe op iedergeval je voet op kniehoogte ,liefst iets hoger .
werken kan je denk ik beter even niet doen .
vraag aan je huisarts om het in te tapen dat voelt erg goed en geef je stevigheid met staan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 maal per dag insmeren met Traumeel zalf.
Voor alle kneuzingen, blauwe plekken, schaafwondjes, brandwondjes enz.
Helpt direct bij pijn, let op de aanraking met Traumeelzalf kan een heftige reactie geven alsof het heel koud is , meestal is dat een goed teken.
Verkrijgbaar bij een reform winkel en de meeste apotheken, Er is gel en zalf, maar maakt niet zo veel uit.

Toegevoegd op 02-06-2009 01:00:52
Rekverband geeft altijd resultaat.