Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lang duurt het voordat je voet hersteld is van een kneuzing...

Ik ben gister gigantisch onderuit gegaan door mijn te hoge hakken op een bruiloft...mn voet is blauw, dik en zwaar gekneusd..kan alleen nog op mn tenen lopen, hoe lang duurt het voordat mn voet helemaal hersteld is..dat ik naar een dokter moet snap ik ben gister geweest (huisartsenpost) en die zegt ''een paar dagen'' daar kan ik niet zoveel mee, moet morgen weer werken en kan het me op het moment niet veroorloven om me ziek te melden...wie o wie is ervaring deskundige? ;-) kan dit met 1 nachtje een stuk minder worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
34.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vervelend, beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je nu een glazen muiltje kwijt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@CGvdB..;-)..nee, maar MOET werken morgen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

10 dagen, maar een week minstens... Kan niet in de voet kijken, maar die schoenen maar even niet meer aandoen...

Toegevoegd op 01-06-2009 19:13:01
een nachtje gaat niet lukken vrees ik, neem koude compressen en arnicazalf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt.zit idd al met mn pootje omhoog...
Laat ik vooropstellen dat ik niet deskundig ben. Ik zou een zwachtel gedrenkt in azijn stevig, maar niet te strak om mijn voet (+ enkel) wikkelen; vermindert de zwelling.
En morgen naar mijn baas hinkelen met de boodschap dat je niet 100% bent maar dat je je wel in wil zetten voor wat haalbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaahhhh, rest van het jaar op crocs lopen dus. Maar na een dag of 3-4 kan je er al weer voorzichtig op lopen hoor, wel met platte schoentjes die stevigheid geven. Ik zou nog ff maandje wachten voor je weer gaat flaneren met je hoge hakjes.