Is 180 cm een gemiddelde lichaamslengte voor de man? Of wordt deze lengte eerder als klein beschouwd?

Is 180 cm een mooie lengte voor een man? Of is dit eerder aan de kleinere kant?

Weet jij het antwoord?

/2500

178 is volgens mij de gemiddelde lengte. maar klein is het niet.

Volgens mij geven wij het gemiddelde weer. Mijn twee schoonzonen zijn resp. 200 cm en 170 cm. Mijn man is 185 cm.

ligt toch echt aan wat je zelf vind, ik ben nog een stukje kleiner en ik heb er geen problemen mee en ik wordt ook niet als klein beschouwd Maar ik zie niet waarom je ontevreden zou zijn met 180cm

Jouw 1e vraag: Is 180 cm een gemiddelde lichaamslengte voor de man? Het antwoord op deze 1e vraag zal verschillen naargelang de bevolkingsgroep aan wie je die stelt. In China zou 180 cm als ver boven de gemiddelde lichaamslengte van een man genoemd worden. Doch in andere landen lig je daarmee misschien ver onder de middel-maat. Jouw 2e vraag: Is 180 cm een mooie lengte voor een man? Mijn reactie hierop is. Wat is dat, een 'mooie' lengte? Volgens mij varieert dat naargelang het gevoel iemand hierbij heeft, toch? Voor mij is elke lengte mooi, als de inhoud maar vrolijkheid uitstraalt ;-) Jouw 3e vraag: Of is dit eerder aan de kleinere kant? Mijn vraag hierop is. Waar worstel jij eigenlijk mee? Heb ik iets gemist dan? Heeft lengte dan iets te maken met schoonheid? Kunnen fysiek kleine mannen (mensen) dan geen Schone/Mooie Grootsheid uitstralen? Ik dacht het wel hoor. Ik vind ze best boeiend hoor die vragen van jou. Ik laat ze bezinken en probeer me in te beelden waarom het voor sommige mensen zo belangrijk is om zich dit soort zaken af te vragen. Los dan van het feit dat ze zich onzeker voelen over hun lengte. Dus bedankt voor jouw leerrijke vraag en geniet nou maar van de lengte die jij nu hebt want elke lengte is volgens mij een goeie lengte ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100