ik heb dit weekend slaag gekregen en heb tot op heden woensdag 8 dec nog steeds barstende kop pijn en kan fel licht niet verdragen. hoe komt dit ?

ik heb ook last van duizelingen en zie soms sterretjes voor mijn ogen ik ben niet bewusteloos geweest toen ik slaag heb gekregen
wie kan mij vertellen wat dit is en hoe dit op te lossen
dank bij voorbaat

Toegevoegd na 1 dag:
pierens
bedankt allemaal voor het advies ben ondertussen naar huisarts geweest en die heeft mij doorverwezen naar spoed in verband met mogelijke hersenbloedingen en vocht ophopingen daar heb ik dan 2 ct scan ondergaan en hebben ze ontdekt dat ik een barst heb in mijn neusbeen en een barst boven mijn rechteroog en een barst onder mijn rechteroog

en de reden dat ik slaag heb gekregen omdat ik die persoon niet kon helpen aan drugs waar gaat de wereld toch naar toe

Toegevoegd na 1 dag:
pierens
bedankt allemaal voor het advies ben ondertussen naar huisarts geweest en die heeft mij doorverwezen naar spoed in verband met mogelijke hersenbloedingen en vocht ophopingen daar heb ik dan 2 ct scan ondergaan en hebben ze ontdekt dat ik een barst heb in mijn neusbeen en een barst boven mijn rechteroog en een barst onder mijn rechteroog

en de reden dat ik slaag heb gekregen omdat ik die persoon niet kon helpen aan drugs waar gaat de wereld toch naar toe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo slaag gekregen?
Heb je gevochten?
Of ben je mishandeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is dat toch dat mensen niet naar een dokter gaan...
flyingcrow
13 jaar geleden
precies,broeder dat snap ik ook niet!

Het beste antwoord

Het maakt niet uit of je wel of niet knockout bent gegaan.
Een hersenschudding waarschijnlijk....
ik heb angst voor mogelijk een kleine bloeding. Stopt die niet vanzelf dan worden de problemen erger....en is direct ingrijpen nodig.
Dus naar een (huis) arts en liefst een scan in een ziekenhuis. (Zo mogelijk nog vandaag)

Toegevoegd na 3 minuten:
Even toevoegen.
Ga niet zelfstandig naar de dokter, laat je brengen. Een blackout in het verkeer is niet handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tnx voor het goede antwoord en de tips ondertussen al gebeurd en zoals je kan lezen had ik beter eerder naar dokter geweest :(

Andere antwoorden (5)

Dat klinkt als een hersenschudding. Even naar de huisarts!
bamibal
13 jaar geleden
kan maar zo zijn dat je een hersenschudding hebt.

Is op zich wel handig om met dit soort dingen even naar een dokter te gaan om na te laten kijken of je echt geen schade hebt.

Als het werkelijk een hersenschudding is dan moet je het rust gunnen. Veel slapen en weinig licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je een hersenschudding
neem een paracetamol en ga rusten
als je een lichte hersenschudding hebt dan is hij na 2 a 3 dagen rust wel weg.Bij een zware duurt het een dag of 2 langer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet echt even naar de dokter. Dat had je eigenlijk al eerder moeten doen. De dokter kan kijken of er mogelijk sprake is van een hersenschudding of ander letsel.
Als ik je klachten zo lees, heb je een paar flinke dreunen gehad, en dat moet je wel serieus nemen. Ben je op je hoofd geslagen?
De dokter kan je advies geven of je rust moet nemen, of misschien pijnstillers of andere medicijnen. Als je dit verwaarloost, loop je het risico dat je er veel te lang last van houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heb je "slaag gekregen"?

Want misschien moet je niet alleen naar de dokter
maar ook naar de politie.