Wat is de beste manier om vuil uit je nagels te halen zonder ze te knippen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20.9K

Antwoorden (8)

ik krabbel eens flink in een vochtig stuk zeep, en ga vervolgens schrobben met een nagelborsteltje.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ik doe dat met het clipje waar de broodzakken dicht zitten.
Is plastic, kost niet
en is makkelijk in hergebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst het vuil losweken in soda, dan, als er nog een restje zit, voorzichtig weghalen met de punt van een vijl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna hetzelfde
gewoon goed wassen met warm water en zeep
als je echt een paar minuten in het water zit kun je meestal het vuil daarna heel makkelijk weghalen met zo'n nagelkrabber
amigo
13 jaar geleden
Ga onder de douche en was je haren. Daarna zijn je nagels keurig schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wilde ik ook zeggen! Werkt goed he!
UIT je nagels zal niet lukken zonder de nagel te beschadigen, dat kun je beter gewoon uit laten groeien, op een bepaald moment zit de vlek bovenaan en kun je het stukje nagel met vlek en al afknippen.
Onder je nagels vandaan: zie alle goeie tips hierboven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"UIT je nagels" is iets anders dan ONDER je nagels vandaan...
aan een nagelschaartje zit vaak zo'n vijltje met een krom puntje eraan. Dat puntje is volgens mij bedoeld om het vuil onder je nagels uit te halen.
Tenminste, bij mij werkt dat prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak zelfs weleens mijn nagels schoon met een gewoon nagelschaartje gewoon dicht laten en dan met het puntje voorzichtig beetje schoon maken ;) op je nagelknipper zit idd een vijlding maar je hebt ook losse vijltjes waar je je nagels mee kan schoonmaken.

je kan zelfs ook met de nagels van je andere hand schoonmaken :p of met een stokje of iets (doe k ook weles)