Wat is de beste manier om vuil uit je nagels te halen zonder ze te knippen

Weet jij het antwoord?

/2500

ik krabbel eens flink in een vochtig stuk zeep, en ga vervolgens schrobben met een nagelborsteltje.

Ik doe dat met het clipje waar de broodzakken dicht zitten. Is plastic, kost niet en is makkelijk in hergebruik.

Eerst het vuil losweken in soda, dan, als er nog een restje zit, voorzichtig weghalen met de punt van een vijl.

bijna hetzelfde gewoon goed wassen met warm water en zeep als je echt een paar minuten in het water zit kun je meestal het vuil daarna heel makkelijk weghalen met zo'n nagelkrabber

Ga onder de douche en was je haren. Daarna zijn je nagels keurig schoon.

UIT je nagels zal niet lukken zonder de nagel te beschadigen, dat kun je beter gewoon uit laten groeien, op een bepaald moment zit de vlek bovenaan en kun je het stukje nagel met vlek en al afknippen. Onder je nagels vandaan: zie alle goeie tips hierboven.

aan een nagelschaartje zit vaak zo'n vijltje met een krom puntje eraan. Dat puntje is volgens mij bedoeld om het vuil onder je nagels uit te halen. Tenminste, bij mij werkt dat prima.

ik maak zelfs weleens mijn nagels schoon met een gewoon nagelschaartje gewoon dicht laten en dan met het puntje voorzichtig beetje schoon maken ;) op je nagelknipper zit idd een vijlding maar je hebt ook losse vijltjes waar je je nagels mee kan schoonmaken. je kan zelfs ook met de nagels van je andere hand schoonmaken :p of met een stokje of iets (doe k ook weles)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100