Kunnen je hormonen zo van slag zijn door dat iemand je verkering vraagt dat je eerder ongesteld wordt?

Een week geleden ben ik gevraagd de week ervoor was mijn laatste dag dat ik ongesteld was. Nu ben ik het weer kan het zijn dat mijn hormonen van slag zijn ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Als ik iets gebeurt waardoor je hevig van de kook raakt, of juist aan de kook, hoe zal ik het zeggen in dit geval, dan kan dat. Niet ongerust zijn, het komt vanzelf goed. Veel geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je vlinders voelt, gaan je hormonen zich gedragen als mormonen, en staat je hele lichaam zo'n beetje op z'n kop.
Dit gaat ook wel weer over, je lichaam past zich snel genoeg aan de nieuwe situatue aan.
jc54
13 jaar geleden
nou ik dacht niet dat dat er mee te maken kan hebben als t onregelmatig blijf dan ff naar de dokter
13 jaar geleden
Op zich kan dat, maar in dit geval zal dat niet de oorzaak zijn. Het moment van de eisprong kan door dit soort dingen anders zijn, maar de tijd tussen eisprong en menstruatie blijft gelijk (gemiddeld 14 dagen). Dat betekent dat toen je een week geleden werd gevraagd, je eisprong al een week daarvóór was. En ik neem aan dat je hormonen niet een week voor jijzelf wisten dat je gevraagd zou worden.