Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je voor onzichtbaars aan je knieën hebben?

Kijkoperarie Mri. Er is wel iets te zien maar zou niets moeten betekenen. Mijn rechter was het ergst. Maar nu beide. Ze staan in brand. Wat kan het voor iets zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het zou aan de gewrichten kunnen liggen , dat ze een beetje versleten zijn , of aan het kraakbeen dat beschadigt is een daarom je gewrichten overelkaar schuren,het is wel pijnlijk maar moeilijk tot niet goed op te speuren via MRI , mijn moeder had dit probleem ook, het bleek dat het kraakbeen aan 1 kant wegsleet terwijl ze 46 is ,het kan zijn doordat ze vroeger veel sportte maar kan ook erfelijk zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat voor onzichtbaars?: je knieën kunnen verkeerd 'gedraaid' zijn. Ik ben wel eens bij een manueel therapeut geweest, en die zei dat het ook uit je rug kan komen. Als daar een wervel 'verkeerd' zit.
Het beste kan je even naar je huis-arts of naar een andere arts om er naar te laten kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meniscus, gruis.

Dat brand gevoel, voelt dat hetzelfde als hele kleine speldenprikjes, dan kan dat gruis zijn, dus afgesleten stukjes bot/meniscus.

Ben ook aan elke knie geopereerd via kijkoperaties, heb er altijd last van blijven houden, totdat ik aan TaiChi begon te doen, na 5 jaar was het helemaal over en de benen weer goed op sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding