Is de rillingen die je af en toe tijdens blowen krijgt gevaarlijk?

Ik weet niet hoe ik dit goed moet uitleggen maar ik denk dat de meeste blowers het wel zullen begrijpen. Af en toe als ik joint zit te roken en een hijs neem krijg ik ineens een gevoel net als kippenvel en moet ik effe schudden met mij hoofd. /Het duurt maar een seconde of twee maar het voelt wel erg raar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Dan blow je maar niet!!!
GEzond is het niet en onverwachte rillingen al helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op zijn vraag... -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat maakt het nou uit of ie blowt of niet, zijn keuze laat hem
wees blij dat hij zich zorgen maakt voordat het fout gaat
Is zo ie zo verstandig om daar even rustig mee aan te doen! Neem aan dat je het doet om te genieten! Niet om er rare bijwerkingen van te krijgen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevaarlijk is het niet, naar eigen ervaring betekent het dat het lichaam zich aan het ontspannen,
MAAR,,en dit is belangrijk, reden waarom ik stop dan.
ALS je een ander gevoel krijgt dan alleen kippenvel.
buikpijn,hoofdpijn,misselijk, of wat voor negatieve ervaring dan ook, stop dan direct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blowen op zichzelf is al gevaarlijk.