Wat zijn de verschillen in definitie tussen verklikken, en het markeren van een vraag of antwoord om te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap je vraag niet

Antwoorden (2)

Je markeert een antwoord of een vraag om te verwijderen als je van mening bent dat die vraag (of het antwoord) hier niet thuishoort. Dat heeft niets met klikken te maken, het gaat er alleen maar om dat iedereen hier de mogelijkheid heeft om te melden dat er iets niet naar zijn zin is. Als het je niet hindert, als je je er niet aan ergert, dan meld je het niet.

Klikken is iets wat je doet om 'lief te lijken' voor de schooljuf. Er is hier helemaal geen schooljuf, er zijn alleen een aantal moderatoren die je geen cijfer geven, geen extra puntjes, geen strafwerk en geen pluim. Je krijgt dus geen positieve beoordeling als je onregelmatigheden meldt, maar je helpt een beetje om deze website schoon te houden.
13 jaar geleden
De 'lezer' van 'n vraag die het met de inhoud daarvan niet eens is of zich daaraan stoort, kan drie kanten op:

a: De vraagsteller d.m.v. een reactie 'terechtwijzen'
b: Afwachten tot de Moderatie ingrijpt
c: De Moderatie (onzichtbaar voor de vraagsteller)informeren.

Om dat te definieren: Onderhuidse klagers, en openbare klagers. Ik ga voor de eerste.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Pardon: Voor de laatste!