waar vind ik hulp voor mijn 27 jarige zoon die niets meer heeft en zelfdestructief is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hij zou naar de huisarts kunnen gaan om zijn problemen te besrpeken. En dan kan de huisarts hem doorverwijzen naar de juiste persoon die hem kan helpen. Misschien wordt hij doorgestuurd naar een psycholoog. De persoon naar wie hij doorverwezen wordt zal hem in in ieder geval helpen met zijn problemen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Correctie: De hulpverlenende zal in ieder geval zijn/haar best doen te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met je lokale RIAGG afdeling, daar zitten de specialisten, die jou en je zoon kunnen helpen (als hij dat wil)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek mensen op die geloven dat Jezus de zoon van God is en dat Hij voor jou en mijn zonden gestorven is. Hij leeft op dit moment en Hij heeft een voorspoedig leven voor iedereen in gedachten, dus ook voor jouw zoon. Jezus kan jouw zoon genezen. Geloof je dit? Wat heb je te verliezen..