Weet er iemand leuke terrasjes winkeltjes of plekken die je met een dag winkelen in brugge moet zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

10 onweerstaanbare klassiekers:
http://www.brugge.be/internet/nl/toerisme/bezienswaardigheden/10musts.htm
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Brugge is niet zo groot je kunt als je daar op tijd bent alles op je gemak bekijken. Zorg dat je er tussen 9 en 10 uur bent
ronron1212
13 jaar geleden
Kijk eens bij de antwoorden op deze vraag. Daar staat vast iets leuks bij!
http://www.goeievraag.nl/vraag/dag-brugge-gaat-beslist-toe.5969
bamibal
13 jaar geleden
Zeer recent in Brugge geweest. Qua winkeltjes is Brugge vooral goed op chocoladegebied. Verder is en blijft Brugge een klein stadje met dito winkels.
Ga vanaf de Markt met de rondtochtbus door Brugge heen, duur 50 minuten, kosten €14,50. Ga ook een rondvaart doen, dat kost zo'n € 6,90 p.p. Dan zie je onderweg zat leuke terrasplekjes. Op de markt is er zeker één terras met heaters. Daar zit je lekker!
Restaurant Erasmus was een tegenvaller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Begijnhof.
De Grote markt.
De Burg
Het Memlingmuseum.
De Vismarkt.

Mijn motto is:
Brugge is het mooist bekeken van op de vele bruggetjes!
Doe eens de test.