wie weet er iets af van de saltpipe?

Is er iemand die hem al langer gebruikt of gebruikt heeft??? Goede ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

Lees hier over de 'saltpipe': http://www.saltpipe.nl/
Op deze site delen saltpipe-gebruikers hun ervaringen: http://bronchiectasieen.forumshealth.com/vernieuwd-open-podium-voor-vragen-f16/wie-kent-de-saltpipe-t255.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het claimt oa astmatische klachten te kunnen verminderen. maar pas op. de werking van zout is dat het slijm oplost. daarmee zal je inderdaad wat verlichting creëren van de vernauwing. omdat je de beschermende slijmlaag in je luchtwegen als het ware weghaalt. maar de vernauwing, die door spieren wordt veroorzaakt los je er niet mee op. als de beschermende slijmlaag te dun is, kunnen makkelijk ontstekingen ontstaan, en ben je verder van huis. als je serieus overweegt dit toe te passen. zou ik met je huisarts zeker in contact treden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze pijpvormige inhalator is bedoeld voor mensen die last hebben van astma, ademhalingsproblemen, snurken, luchtweginfecties, rokershoest, vernauwde bronchiën en allergieën.

Deze mensen hebben baat bij een zoutachtig klimaat, waarop met de SaltPipe wordt ingespeeld. Het product bevat voldoende zouten en mineralen voor een periode van vijf jaar en is verkrijgbaar in een variant voor volwassenen en een variant voor kinderen.

De SaltPipe bevat naar eigen zeggen alleen natuurlijke ingrediënten en heeft geen bijwerkingen. Het product is CE gecertificeerd en valt onder de medische hulpklasse 2.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hulpklasse 2 moet zijn 2A.