Wat vind jij het meest verbluffende dat je ooit heb gedaan?

of te wel waar ben je het meest trots op, of wat had je nooit van jezelf verwacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een heel klein dingetje, maar juist de kleine dingen moet je waarderen ni het leven. Tijdens mijn studie zaten twee medestudenten tegenover me aan tafel. Ik was met mijn tekeningen bezig en zag ze eigenlijk alleen vanuit de bovenhoek van mijn ogen, ik was niet echt met ze bezig. Ze waren een propje aan het maken en wezen ergens ver achter mij. Eentje gooide het propje hard bovenhands weg. Zonder hun of het propje aan te kijken plukte ik het uit de lucht, legde het naast me neer en gaf hun het "stoute jongens" gebaar met mijn wijswinger en ging door met mijn tekenwerk. Nog steeds zonder ooit hun aan te kijken.
Daarnaast...euh....hoogste zandsculptuur ter wereld gemaakt, mijn vaders begrafenis geregeld, voor mijn invalide moeder zorgen, maar dat zijn meer taken waar ik mij toe verplicht voel, en daarom niet verbluffend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Vijftig gedichten geschreven in een maand voor een geliefde op mijn vijftigste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik op mijn leeftijd door een wereldster gevraagd ben om privé kok te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik op 2 dagen voor mijn huwelijk in de USA ben weggevlucht. Kwam op het laatste moment achter een paar vervelende feiten en moest er niet aan denken dat ik daar de rest van mijn leven moest blijven. Snel het vliegtuig gepakt (terwijl zij werkte) en als een gek terug naar Europa. Heeft me een kapitaal gekost alles bij elkaar maar ben echt trots op mezelf dat ik het gedaan heb. Geluk is niet te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm klingt eng bekent, ik ben 2 weken voor mijn huwelijk gevlucht ;-)
Het winnen van een bowlingwedstrijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik tegen alle kritiek in van familie en omstanders toch altijd mijn doel bereik!

En ik ga even geen specifiek detail geven, omdat dit er te veel zouden zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochtertje (toen bijna 2 jaar) na een langdurige revalidatie weer opgetild !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben 10 jaar geleden abrupt gestopt met roken.
Ik wou daar vervolgens 'iets mee gaan doen', en ben gaan hardlopen.
Binnen dat jaar liep ik de CPC ½ marathon van Den Haag uit.
Ik doe nog steeds aan hardlopen, dus ik heb iets negatiefs weten om te buigen in iets positiefs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
106 kilometer gewielrend :-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Streven...

Toegevoegd op 27-05-2009 08:49:09
Sterven bedoel ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het autorijden weer opgepakt na 15 jaar.
Ik had nooit gedacht dat ik dat zomaar weer zou doen,
en nu stap ik zonder problemen in mijn auto,om overal naar toe te rijden als het moet.........vrijheid!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kanker overwonnen, terwijl de prognose niet al te best was....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verdwaald meisje van de verdrinkingsdood gered en thuis gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herstellen van mn verslaving
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bailey;

In mijn auto stappen en wegrijden met de bedoeling spoorloos te verdwijnen.