Kan ik bij mijn zorgkosten verzekering een aanvullende verzekering sluiten voor jongeren terwijl ik bijna 50 jaar ben?

Ik vind die polis voldoende dekkingsvoorwaarden hebben voor mij en heb geen zin in een dure av die me meer biedt dan ik nodig heb...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mijn verzekering kan dat in ieder geval wel. Toen ik daar bij de klantenservice werkte, werd ons altijd verteld: verkoop het niet actief boven een bepaalde leeftijd (35 zo uit mijn hoofd), maar als mensen het echt willen houden we ze niet tegen.

Houd er wel rekening mee dat er waarschijnlijk meer digitaal gedaan MOET worden, omdat daar een deel van de korting op gebaseerd is (want: als je het digitaal doet scheelt hen administratiekosten), met het idee dat jongeren goed zijn met de computer. Als jij daar ook heel handig mee bent is er niets aan de hand, anders zou ik toch er even over nadenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En welke verzekering was dat dan?

Andere antwoorden (2)

Dat zul je in de voorwaarden moeten nakijken, want daar kan iets instaan over maximale leeftijden.
Bel anders de verzekeraar om het te overleggen.
(Die verzekeraar heeft natuurlijk wel heel graag dat jij een goed dure av neemt ;p)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij verwacht geen aanvullende verzekering nodig te hebben voor het komende jaar, waarom dan een afsluiten? Het is de moeite om uit te rekenen of je evt. klappen (fysiotherapie, extra tandartskosten) zelf op kunt vangen.