Ik droomde over boekhouding, meer specifiek over de balans, dat ik slechte ervaringen bij de passiva boekte en positievie bij de activa kant.. waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat lijkt me niet zo'n heel ingewikkelde: je bent er blijkbaar onbewust (misschien ook bewust?) mee bezig om de balans van je ervaringen op te maken.

'De balans opmaken' is vrij gebruikelijke beeldspraak, die door je onderbewuste blijkbaar letterlijk wordt opgevat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi gezegd. + voor het nette antwoord op een bijna onbeantwoordbare vraag.
ronron1212
13 jaar geleden
Heel mooie woorden een plus
omdat de boekhouding doen , frustrerend en traumatisch is en daarom jaagt de boekhouding jou ook in jouw droom na , en wil je dwingen om je leven net zo te doen als je boekhouding.........

zoals je al snapt ....ik HAAT de boekhouding.