Heb last van vermoeidheid. Het liefste de hele dag in winterslaap. Hoe ga je daarmee om?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je al eens aan Apneu gedacht? In de bijgevoegde link staat veel informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie je wel het meest bij zwaarlijvige mensen. Maar het kan dus +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn man is apneu patient en niet zwaarlijvig. Vaak is dit één van symptomen van apneu

Andere antwoorden (7)

Door je dag anders in te plannen. Om vaste tijden hetzelfde doen, naar bed gaan, opstaan en vaste tijden eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch maar even naar de huisarts, en bloed laten prikken. Het kan zijn dat je ijzer tekort hebt.
Als dat niet het geval is, dan kan je huisarts toch verder helpen met deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik gedaan,alles in orde alleen een beetje teveel goede cholesterol.
In de winter krijgt je lichaam relatief weinig zonlicht. Dit kan tot vitamine tekorten & energie terkort leiden. Neem af en toe een zonnebank; dat helpt vaak al heel veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oorzaken van vermoeidheid. Kan een verkeerd voedingspatroon zijn. Soms of vaak onvoldoende lichaamsbeweging en ongezonde voeding. Het lichaam raakt hierdoor vermoeid. De energiestofwisseling speelt hier een belangrijke rol bij.
Bij een inname van voedingsstoffen die ver onder de aanbevolen hoeveelheid ligt, probeert het lichaam zoveel mogelijk te bezuinigen waardoor je je erg moe kan gaat voelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou meer vitamine moeten nemen, nu het winter word krijg je minder zonlicht..
dit kan vermoeidheid met zich mee brengen..
neem naast je goede en gezonde dagelijkse voeding een aanvullend vitamine supplement, het helpt echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer wat in beweging te blijven, en gezond eten,.
elke morgen beginnen met een ontbijt en daarna even lekker een stuk wandelen.
daar word je lekker fit van vaak.

ik ken ook iemand die dat vaak heeft in dewintertijd en die heeft een speciale lamp waar ze elke dag even voor zit,
dan krijgt ze een soort natuurlijk licht waarvan ze zich veel beter voelt.

als je echt heel erg vermoeid bent en je hebt echt nergens puf voor dan kan je beter wel even naar je huisarts, even je ijzer enzo laten checken
13 jaar geleden
Toch maar verder zoeken naar de oorzaak. Heb je een aantal voor de hand liggende vitaminespiegels in je bloed laten controleren? Vitamine D en B12 kunnen de meest uiteenlopende klachten opleveren, bijvoorbeeld.