Ik heb een raar knobbeltje bij me vagina. Wat is het?

Hallo,
Ik ben een meisje die ongeveer een half jaar ongesteld is.
Laatst heb ik ontdekt dat er naast me vagina een knobbeltje zit, dat knobbeltje doet ook een beetje pijn.
Alleen ik durf het niet aan me moeder en de dokter te vertellen(Want het is een mannelijke dokter)Wat moet ik nu doen?
Kunnen jullie mij vertellen wat het is?!
Gr anoniem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat knobbeltje rood, warm en pijnlijk is moet je denken aan een ontstoken kliertje. Soms gaat dat vanzelf weer over maar als dat binnen een paar dagen niet gebeurt moet je voor de zekerheid naar de dokter. Alles beter dan langer dan nodig is met klachten en onzekerheid rond te blijven lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom stelde je net een tweede vraag.. die wel is verwijderd zag ik, je kan deze vraag altijd uitbreiden,als je meer informatie wilt...

Het beste antwoord

het kan een cyste zijn...
of misschien een ontstoken haarvaatje..
of een ingegroeid haartje..
wat t ook kan zijn, je kan altijd aan je huisarts vragen of deze een vrouwelijke collega heeft die jou kan nakijken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik Kan mij voorstellen dat het heel moeilijk voor je is maar ik zou toch even naar de huisarts gaan. Geloof me: hij heeft al veel vaker vrouwelijke geslachtsorganen gezien (in alle soorten en alle leeftijden) en hij zal echt niet met sexuele aandacht naar jouw vagina kijken. Maak je daarover maar geen zorgen.
Als je dat prettig vindt mag je altijd je moeder, zus of heel goede vriending meenemen.

Ga nou maar want je gezondheid is het allebelangrijkste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allebelangrijkste=allerbelangrijkste
Gewoon tegen de huisarts zeggen dat je iets wil bespreken met een vrouwelijke arts. Regelen ze zo voor je. Een goed huisarts doet daar niet moeilijk over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk een talgkliertje dat vol zit, kijk het nog maar eens 2 weken aan en dan zal het een heel eind weg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dan naar een vrouwelijke huisarts,die begrijpen je echt meer,over zulke situaties,en maak je je verder maar geen zorgen over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het na een paar dagen wel goed gaat en anders vertel het aan je bff die kan je vast helpen om je over te halen

Toegevoegd na 1 minuut:
Om naar de dokter te gaan