Hoe kan het dat ik mij in de periode rondom mijn verjaardag mij beter in m'n element voel dan de rest van het jaar. Herkent iemand dit?

Had net m'n zus aan de lijn, die heeft dat ook.
By the way: De rest van 't jaar gaat 't ook wel hoor!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het kan natuurlijk zijn dat dat seizoen je meer aanspreekt maar ik denk eerder dat je in die periode je iets bewuster bent van jezelf en je omgeving (wel/geen feestje, kado's (als je ze krijgt), mensen die je feliciteren). Ik denk dat er toch iets meer aandacht voor je persoon is. De tijd na je verjaardag ben je misschien nog een beetje aan het nagenieten. Ik ben me er zelf niet zo van bewust

Ja! dat heb ik zelf ook persoonlijk gehad, dat komt doordat je beseft dat je ouder aan het worden bent, je denkt er vaak aan en gaat ook anders doen en je gedraagt je naar je leeftijd en word daar blij door/

Ik voel me dat ook lekker. Jarig zijn is ook een apart moment van het jaar. Toen ik klein was, telde ik de dagen af, tot ik jarig was. Ze leken eeuwig te duren. Nu doe ik dat, niet meer maar het blijft een leuk moment van aandacht. Ik denk dat het daar mee te maken kan hebben.

Is het niet om de gezelligheid die er heerst? En misschien toch nog een beetje dat gevoel van "Oh, wat voor cadeautjes ga ik krijgen?".

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100