Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik mij in de periode rondom mijn verjaardag mij beter in m'n element voel dan de rest van het jaar. Herkent iemand dit?

Had net m'n zus aan de lijn, die heeft dat ook.
By the way: De rest van 't jaar gaat 't ook wel hoor!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol bij mij is het altijd andersom :-p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je moet het ook niet vieren ? ;)
amigo
15 jaar geleden
kwestie van leeftijd vrees ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ik ook ,maar het is dan ook lente en alles staat in bloei

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

het kan natuurlijk zijn dat dat seizoen je meer aanspreekt maar ik denk eerder dat je in die periode je iets bewuster bent van jezelf en je omgeving (wel/geen feestje, kado's (als je ze krijgt), mensen die je feliciteren). Ik denk dat er toch iets meer aandacht voor je persoon is.
De tijd na je verjaardag ben je misschien nog een beetje aan het nagenieten.

Ik ben me er zelf niet zo van bewust
(Lees meer...)
amigo
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
moeilijk kiezen, maar dit komt denk ik het meest in de buurt van wat het mogelijk is.

Andere antwoorden (3)

Ja! dat heb ik zelf ook persoonlijk gehad, dat komt doordat je beseft dat je ouder aan het worden bent, je denkt er vaak aan en gaat ook anders doen en je gedraagt je naar je leeftijd en word daar blij door/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik voel me dat ook lekker. Jarig zijn is ook een apart moment van het jaar. Toen ik klein was, telde ik de dagen af, tot ik jarig was. Ze leken eeuwig te duren. Nu doe ik dat, niet meer maar het blijft een leuk moment van aandacht. Ik denk dat het daar mee te maken kan hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het niet om de gezelligheid die er heerst? En misschien toch nog een beetje dat gevoel van "Oh, wat voor cadeautjes ga ik krijgen?".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing